fredag den 11. januar 2013

7 dages challenge coming up

Sidste år lavede jeg en 7 dages challenge med dobbelt farver, og jeg synes, den var lidt hyggelig og vil nu sætte den op igen i den kommende uge. Jeg håber, nogen har lyst til at være med.

Listen kommer til at se sådan her ud:
Dag 1, mandag: rød/blå
Dag 2, tirsdag: gul/grøn
Dag 3, onsdag: sort/hvid
Dag 4, torsdag: brun/grå
Dag 5, fredag: orange/lilla
Dag 6, lørdag: pink/turkis
Dag 7, søndag: guld/sølv

Reglerne er meget simple. Der må ikke bare males skiftevis farve pr negl. Der skal minimum være en negl på hver hånd, hvor begge farver indgår. Ellers er der åbent for, om der skal laves mønster, leges med gradient, leges med water marple eller hvad man nu lige har lyst til.

Hvis du vil se, hvordan jeg klarede mig sidste gang i denne challenge, så klik HER.

Nogen der har lyst til at være med denne gang? Vi starter på mandag, altså om tre dage.

4 kommentarer:

  1. Uh.. Den ser spænende ud (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Så vær med. Det er så hyggeligt med sådanne challenges.

      Slet
  2. Kunne faktisk egentlig godt tænke mig at lave sådan en af de challenges, men lige nu bliver det svært for mig at følge en der skal laves hver dag, da jeg jo ikke må have lak på når jeg er i bageri/køkken på skolen, kun når jeg har dage hvor vi kun har teori.
    Men har tænkt på at jeg i uge 7 (vinterferien) godt kunne tage en 7 dages challenge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg da, du skal gøre. Du kan jo lave din egen eller kopiere denne her, jeg har gang i. Bare lige husk at give mig credit for den, da jeg har lavet den. :-)

      Slet