mandag den 15. april 2013

Give aways i april: nr 3 af 4

Så er det tid til at sætte give away nr 3 i gang.

Denne gang kan du vinde:
En pakke kitkat.
En gul neglelak.
En hvid neglelak.
En ugle halskæde.

Jeg vil lige nævne om ugle halskæden, at der kun findes den ene, da den er blevet specielt lavet til mig.

















Reglerne er simple som altid:
1. Du skal være fast læser af bloggen.
2. Du skal efterlade en kommentar med din e-mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Vinderen bliver trukket her på søndag d. 21. april.

18 kommentarer:

  1. Følger allerede :)

    (maja3012@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. åh, denne give away er om endnu bedre end den sidste.

    kh
    Simone

    SvarSlet
  3. Jeg er med :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med igen :D

    linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  5. er fast læser og deltager :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    kik forbi mine giveaways


    kik-forbi-min-giveaway

    SvarSlet
  6. sandravarn@gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/give-away-11.html

    SvarSlet
  7. Følger dig skam allerede ;-D X'er fingre for, jeg denne gang er heldig. Super dejlig give-away
    piahaun@mail.com

    SvarSlet
  8. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  9. Lækker give away.
    Jeg følger dig allerede :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Fed giveaway :)
    jeg har været fast læser længe :D

    Cathrine
    //tiiner.dk
    tinerdk(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med!! :)

    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uuh, jeg vil gerne være med. :) Jeg følger dig.

    dobby96@hotmail.com
    http://simonewarncke.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Jeg deltager
    Mvh Christina
    Christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  14. jeg vil meget gerne deltage

    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  15. Har fulgt dig via BlogLovin:)

    Email: celine.4@live.dk

    SvarSlet