mandag den 22. april 2013

Give aways i april: nr 4 af 4

Så er det tid til at sætte den sidste give away i april i gang.

Denne gang kan du vinde:
To hårspænder som ligner blomster.
En broche med en kat der holder en mus.
En neglelak fra Max Factor med navnet "Ivory".
En pakke mega happy cola fra Haribo.














Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen.
2. Efterlad en kommentar med din e-mail så jeg kan kontakte dig, hvis du bliver trukket som vinderen.

Vinderen vil blive trukket her på søndag d. 28. april.

15 kommentarer:

  1. Her er jeg da også lige nødt til at være med, selvom jeg lige har vundet den sidste ;)

    linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  2. Man er jo næsten nødt til at være med. ;-)

    dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  3. jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  5. He he, "mega happy cola" <-- Super fedt navn :D

    (maja3012@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. lige noget for mig:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  7. :-D selvfølgelig er jeg med, jeg er jo allerede fast læser her.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  8. Tak for invitationen til at deltage i din fine giveaway.
    Hilsen Marlene, 1i111e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med. :-)

    sschackinger@gmail.com <3

    SvarSlet
  10. Jeg er allerede fast læser :D


    Cathrine
    //tiiner.dk
    tinerdk(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage.
    Fast læser via. bloglovin

    Susanne.jepsen (A) hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne være med!

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet