søndag den 3. november 2013

GIVE AWAY: Vind en masse te

Det er tydeligt at mærke, at vejret er blevet meget koldere, og herhjemme har det altid været et hit at drikke te på kolde dage, og vi elsker at købe alt muligt forskelligt te og prøve diverse smage af. Jeg tænkte derfor, det kunne være sjovt at lave en blandet te pose som give away.

Du har chancen for at vinde disse 50 breve te:

















De 50 breve består af:
5 x økologisk appelsin
5 x citrongræs og ingefær
2 x lakrids og mint
4 x minty morocco
2 x vanilla chai
6 x tyrkisk æble
2 x nisse urtete
4 x julete
3 x lakrids
4 x mango
5 x earl grey
4 x breakfast tea
1 x hvid te med æble
3 x citron

Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen.
2. Efterlad en kommentar med din yndlings te og din mailadresse, så jeg kan få fat på dig, hvis du er vinderen.

Vinderen bliver trukket søndag d. 10. november.

33 kommentarer:

  1. Åhh nr 1 vinder nærmest aldrig -.-'.. Meeeeeeen jeg vil sq være med :P.

    Min yndlings te er Lakrids the, som jeg købte i en te forretning.. Eller Chai latte fra det fancy dyre mærke, jeg pt ikke husker navn på :)!

    Mvh.
    Pia Lyng M.
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
  2. elsker the! min ynglings er cleanse fra pukka. jeg følger via bloglovin. krydser fingre:-)

    SvarSlet
  3. Lakrids te er min favorit for øjeblikket ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg har faktisk 3 favoritter - lakrids, chai og chili.
    I din giveaway er der en del varianter, jeg aldrig har smagt/hørt om.

    rotte.lotte@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er fast læser. Min yndlingste må være lakrids.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Min yndlingste skifter hele tiden :D men lige for tiden drikker jeg en del grøn æble kvæde :) ellers er hjemmelavet "te" på æble, citron og ingefær altid et hit om vinteren...

    SvarSlet
  7. Fløde-te :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  8. jeg er helt vild med frugt te, og her når julen nærmer sig, så er en kop jule te også super :)
    mia_zafir@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Lyder lækkert! Min ynglings må være earl grey tea :)
    Mvh.
    Anna K. Eriksen
    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. JEg har været fastlæser længe! :)

    VH Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Ih, lækker giveaway til den kolde tid! Min smag skifter lidt i tiden, men ligenu og her vil jeg sige, at det er en pose god, blandet frugt te fra Søstrene Grene eller camille te med honning - mmh :-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager gerne. Min yndligste er lakridsen. Mund den er lækker mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Jeg har aldrig rigtig kunne lide te, men har altid gerne ville "lære" at drikke det, da jeg synes det er så hyggeligt!! Efter jeg så er startet på nyt arbejde, kan jeg nu pludselig bedre og bedre lide det, men er stadig ny i hele te-verdenen, og en blandet pakke ville jo være FANTASTISK, så jeg rigtig kunne finde ud af, hvilken slags te jeg er til :o)

    Indtil videre er det dog chai te, som jeg bedst har kunnet lide.

    Krydser fingre! :-D

    / Ea - Eafogsgaardfengerkloster@hotmail.com

    SvarSlet
  14. jeg er vild med chai the :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er ret stor fan af den helt almindelige skovbær-te. Men kunne godt trænge til at få udvidet min horisont lidt. ;)

    eeyorenyk
    www.cautious.dk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  16. Min yndlings te, er helt uden tvivl karamel te! MMMMMH

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  17. min yndlings te er pukka love

    Mvh Nina, hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  18. Julete er klart min favorit :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  19. Jeg holder meget af afrikansk myntete.

    SvarSlet
  20. Min yndlingste er karamelte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups glemte min mail som er juliejensen@mail.dk

      Slet
  21. Min yndlinste lige pt er urtete med blåbær<3

    trinesoppskrifer@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg følger dig via GFC. Min yndlingste er English Breakfast Tea

    SvarSlet
  23. Mit yndlingste er lakridste :)

    SvarSlet
  24. Min yndlingste er ingefærte :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet