fredag den 24. januar 2014

ABC foto challenge i februar

Jeg har en veninde, der er skolelærer. Den anden dag sendte hun børnene ud for at tage billeder af ting, der startede med et bestemt bogstav, og det gav mig denne idé.
Der er 28 dage i februar, og der er 28 bogstaver i det danske alfabet. (W udgår, da det ikke er med i selve alfabetet, når vi remser det op.) Der skal derfor tages et billede hver dag af en ting, der matcher bogstavet for den dag. (1. februar = A, 2. februar = B, 3. februar = C, osv.)
Er der nogen, der vil være med?

Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 31. januar.

4 kommentarer:

  1. det lyder som en skidesjov ide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kom frist og vær med. Det var så hyggeligt sidste gang at følge med i, hvordan du løste opgaverne i forhold til mig. :-)

      Slet
    2. Er allerede gået i tænkeboks. Synes faktisk det er sværre end i sommers.

      Slet
    3. Ja, vi har tre svære bogstaver: Q, Z og X. Jeg googlede efter alle danske ord, der starter med de bogstaver, og så tog jeg den derfra. Jeg har ideer til alle tre.

      Slet