lørdag den 29. juli 2017

Money In The Bank 2014 tribute (part 1) // Life For Blood // July 2017

Jeg sad og genså PPV'et fra 2014 den anden dag og besluttede mig for, at der var en hel godt materiale fra de to ladder matches til, at jeg kunne lave to tribute videoer til dem. Jeg har fået lavet den ene af dem færdig i dag. Jeg håber på at få lavet den anden færdig i morgen, men der er ingen garantier.




Dette var PPV'et, hvor Deans skulder poppede ud af leddet, hvilket også ses på nogle af disse klip, hvor han ikke kan bruge armen til at skubbe stigen, og efterfølgende bliver sendt ud bagved for at få den sat på plads, for derefter at komme tilbage i ringen og færdiggøre kampen trods mange smerter. Wrestling er en farlig sport, og de arbejder gennem smerte konstant. Bare en lille reminder til dem, der altid skal pointere, at det jo ikke er ægte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar